fredag 3 augusti 2012

Stor leverans

Snart kommer jag att byta namn på min blogg. Håll utgik efter den nya addressen. Den nya bloggen är fortfarande under uppbyggnad så ett litet tag till får nu vänta :).

Denna dag har bjudit på en hel del rosett tillverkning, beställning av hårspännen och massa coola band från USA. Jag har nämligen turen att ha vänner som bor i Texas, så jag beställer paketet hem till dem så kan de skicka paketet vidare till Sverige (eftersom de flesta Amerikans sidor inte skickar varor till Sverige.) Bra va? Så inom en snar framtid kommer många rosett-nyheter! :) Håll utkik! Efter lunch åkte jag och min mor till en kund för att leverera 21st rykande färska rosetter :) Åh älskar min lilla hobby!

Nu är vi precis hem kommna från en kvällspromenad i solen längst kanalen med båda vovvarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar